neděle 8. června 2014

Začínám se zahrádkou

Již mě nebavilo čekat.......až zakopeme nádrže na vodu, které ještě nemáme.......až srovnáme terén.....na tyto věci nemáme čas, dělají se vnitřky a tak jsem si na našem pozemku vyhlédla místečko, které je celkem rovné a nebude jej později potřeba tolik upravovat. 
Také mě nebavilo nechávat své květinové poklady u maminky na zahrádce, která mi je stejně nikdy nedá zpět......
Tak jsem popadla rýč a pustila se do práce..........dříve tu bývalo úrodné pole, hlína tedy bude krásně odleželá a také pěkně tvrdá!!! Měla jsem co dělat, skákala jsem na rýči, abych se přes tu léty upěchovanou vrchní vrstvu dostala........ Ač to na foto vůbec nevypadá hezky, jsem spokojená. Zasadila jsem tři smrčky, dvě pivoňky, maliny, malino-ostružinu, levanduli a nějaké bylinky.....
Jednou to bude naše oáza.......
 




Žádné komentáře:

Okomentovat