pondělí 1. prosince 2014

Dlažba

Betonové podlahy jsou již v celém domečku hotové....schnou a zrají :) Mezitím jsme hledali vhodnou dlažbu. Na internetu se mi moc líbily s dekorem dřeva, ale byly šíleně drahé. Nejsme ochotni dávat 1500,- Kč jen za dlažbu...kde je práce a ostatní!!!
V nedalekém obchůdku s obklady měli vzorek dlažby,  který mě hned na první pohled zaujal, tak věrnou kresbu dřeva jsem ještě neviděla ! Dokonce ji vyrábí i ve světle  hnědém odstínu.... bylo rozhodnuto!!! Bude to Marrazi horizon almond a bude v celém domě stejná......moc se nám líbila, tak jsme ji hned objednali. Rychlá spontální akce a tak to má být.....
Dnes dorazila a jsme moc spokojený, už aby ji přišel někdo položit......



Jednu krabičku jsem nesla rodičům ukázat, když jsem tahala první dlaždici ven, tatínek si myslel, že mu ukazuji nějakou dřevěnou poličku :) Což je důkazem toho, že kresba dřeva je opravdu věrná :)

Žádné komentáře:

Okomentovat