pondělí 26. ledna 2015

Koupelna podruhé..

Také koupelna začíná pod rukama šikovného pana M. vypadat k obrazu mému.... Nakonec jsem moc ráda, že jsem ustoupila....a místo pračky se sušičkou máme úžasný, velký sprchový kout......už se ho nemůžu dočkat.......to bude spotřeba vody!!!! A až budeme starý, pořídíme si do něj sedátko :)
 Původně jsem chtěla nechat vanu obložit stejně jako koupelnu, ale špatně by se obkládala vzhledem k jejímu tvaru. Napadla mě mozaika!!! Vypadá to skvěle....zase trošku jiný prvek, který sem hezky zapadá...

 
 Sprchový kout bude obložen "nakoso"...opět trošku změna oproti zbytku koupelny.
Šikovný pan M. musel levou část sprchového koutu sundat......kachličky na sebe vůbec nenavazovali...když jsem to viděla, myslela jsem, že mě trefí!!!  Tak to dopadá, když nemám návrh koupelny na papíru, ale jen představu ve své hlavě.... Naštěstí vše předělal, ale radost ze mě neměl.
Již zaspárováno! Už se těším až budu malovat kolem khaki barvou.
 Jo! Jsem spokojená a s tou dlažbou v dekoru dřeva je to perfektní.......ach...už tu chci bydlet ♥

1 komentář:

  1. Taky máme v koupelně rohovou vanu a trochu mě mrzí, že se nám sem nevešel i sprchový kout. Já nejsem typ člověka, který by se koupal ve vaně, ale zase sprchovat se můžu i ve vaně, kdežto manželka by si ve sprchovém koutě asi tak neodpočinula jako ve vaně, tak proto máme vanu.

    OdpovědětVymazat